-->

2015. július 12., vasárnap

Mikor küldjem a hírleveleimet? - Email marketing (+videó)

Hogyan találhatom meg a legeredményesebb hírlevél küldési időpontot?

http://www.fabianlevente.hu/2015/07/mikor-kuldjem-a-hirleveleimet-email-marketing.html#video

Neked is okozott már fejtörést, hogy mikor küld a hírleveleidet ahhoz, hogy a lehető legtöbb címzetthez elérjen? Megnyugtatlak, nem vagy ezzel a problémával egyedül, ez minden email marketingesnek fejtörést okoz. Számos találgatást lehet olvasni szakmai fórumokon és persze kutatásokat is találhatsz. Lehet kiindulásnak használni ezeket a számokat, de ezekkel egy a baj, hogy nem a te célközönséged viselkedéséről szólnak. Ezért én minden lista esetében saját számokra szeretek támaszkodni, neked is ezt ajánlom, mutatom hogyan csináld.

2015. április 7., kedd

Facebook Messenger Business vs email marketing

Mit jelenthet az új Facebook Messenger az üzleti világra és konkrétan az e-kereskedőkre nézve?


A Facebook az idei F8 konferenciáján (2015.03.25-26.) mutatta be a Facebook Platformot és a Facebook Messenger Business-t, sok más újdonsággal együtt. Maga a Platform email marketing és e-kereskedelmi szempontból kevésbé érdekes, de Lévai Richárd írt róla részletesebben.

A Messengerhez kötődő újdonságoknak sokkal érdekesebb része az üzenetküldés üzleti lehetőségei. Elsődlegesen az e-kereskedő és az email marketinges szemszögéből nézve gondolkodtam el rajta, hogy áldás lesz nekünk az új Facebook Messenger, vagy inkább átok?


2015. március 31., kedd

A hatékony hírlevél feliratkozási folyamat 7 lépése

Mitől fogja az email marketing listád beszippantani az érdeklődőket?


Az email marketing egyik meghatározó lépése a listaépítés. Ennek számos módja létezik, én is írtam már róluk és még fogok is. Még mielőtt aktív hírlevél lista építésbe kezdenél, érdemes a lehető legjobban kialakítani a hírlevél feliratkozási folyamatod, hogy aki egy feliratkozó formodra „téved” azt szinte magába szippantsa a listád. Az optimális feliratkozó folyamatról szól ez a cikk.

2015. március 8., vasárnap

Hírlevél listaépítés a közösségi médiában

Hogyan tereljük saját csatornára a Facebook követőinket?


A Facebook oldalakon keresztül, organikusan elérhető követőid száma drasztikusan csökkent? Nem kell magyarázni, te érzed a legjobban ennek a negatív hatását, bármilyen célból is üzemeltetsz Facebook oldalt. Norbi tudatos (vagy nem tudatos) kirohanása egy kirívó példa, de valljuk be, mindannyiunkat feszélyez, hogy kárba vész az a sok energia és pénz, amivel felépítettük a közösségeinket. Úgyhogy ha eddig nem tetted, akkor itt az ideje, hogy saját adatbázist építs a likeolóidból, amit nem vehet el tőled egy algoritmus változás.

2015. január 17., szombat

A választás paradoxona az email marketingben

Hány ajánlat legyen a hírlevélben?


Mennyi ajánlatot tegyünk a hírlevélbe?

Kiben nem merült fel még a kérdés, hogy hány ajánlatot érdemes betenni egy hírlevélbe? Én számtalanszor találkoztam már ezzel a problémával. A válaszok meglehetősen különbözőek tudnak lenni attól függően, hogy egy webshop direkt sales ajánlatát, vagy egy akciós újság ajánlatait akarjuk közölni hírlevél útján. Ehhez a kérdéshez kapcsolódik Barry Schwartz elmélete, ami a „Választás Paradoxona” néven vált ismerté, de erről majd a cikk végén.