-->

2015. január 1., csütörtök

Email adatbázis építés pop-upokkal - Email marketing

Hogyan használj pop-up formokat az elsődleges konverziós cél veszélyeztetése nélkül?

Pop-upos hírlevél feliratkozás okosan

Nézd meg a statisztikáidat! Sokan kilépnek az oldaladról anélkül, hogy konvertálnának? Miért nem csíped el őket is, hogy aztán pár hírlevél után ők is konvertáljanak? Megoldható a nem konvertálók elérése drága remarketinggel (Google, Facebook stb.) vagy saját hírlevél adatbázison keresztül is lényegesen olcsóbban. Utóbbi építésének egyik hatékony módja a pop-upos email cím gyűjtés, feltéve, ha okosan használod. Erre javaslok pár módszert és eszközt ebben a cikkben.

2014. november 21., péntek

Az email marketing kezdő lépései a szoftver választástól az első kampányokig

Marketing – Budapest, Meetup előadás


2014. november 17-én. a Marketing – Budapest Meetup, rendhagyó módon többségében az email marketingnek adott helyt. A Meetup szervezőjének, Maczkó Istvánnak javasoltam korábban, hogy nem igazán van olyan találkozó, ahol az email marketing alapjairól lenne szó, ezért érdemes volna összehozni egyet ebben a témában. Ez hétfőn megvalósult.



István és az ügynöksége főleg PPC specialisták, ezért erre a napra a szakmai tartalom megszervezését rám bízta. Ez úton is köszönöm a bizalmat!

Nekem az volt az érzésem, hogy sokan tudják, hogy az email marketing egy jó eszköz lehet számukra, de nem látják át, hogy mit lehet ebből a marketing csatornából, hosszútávon kihozni.

Így hiánypótlónak láttam, ha az email marketing témakörében egy áttekintést adunk a kezdő lépésektől a magas szintem automatizált és személyre szabott kampányokig. Ennek szellemében három előadás hangzott el.

2014. november 16., vasárnap

Mitől jól mérhető az online marketing?

Analitika alapok


Az online marketingnek számomra különösen szerethető az a tulajdonsága, hogy a Google Analytics és egyéb ingyenes eszközök segítségével nagyon jól mérhető. Ráadásul majdnem élőben látom az eseményeket, így folyamatosan, menet közben optimalizálhatom a legtöbb kampányomat. Például egy kattintás alapú kampánynál még a kampány alatt látok eredményeket, így gyorsan javíthatom a teljesítményt. Míg ha egy offline kampányt folytatunk, például billboardokon (óriásplakát) keresztül, akkor a hatás megállapítása elég körülményes és költséges.

Lássuk min alapszik az online marketing kampányok mérése!

2014. november 12., szerda

Melyik a legeredményesebb hírlevél feliratkozási módszer?

Email marketing alapok



A sikeres email marketing alapja, hogy az adatbázis, ami felé hírlevelezünk, jó minőségű legyen. Mit tekinthetünk jó minőségnek? Két fő szempontról beszélhetünk: Alig van, vagy egyáltalán nincs a listán hibásan megadott email cím és a célcsoportunk érdeklődő tagjaiból áll az adatbázisunk. Ezt a bejegyzést annak a tisztázására szánom, hogy hogyan érhető el, hogy a legkevesebb hibás címmel rendelkező adatbázist építsük fel.

2014. november 3., hétfő

Hogyan válasszunk hírlevél küldő programot? – Email marketing alapok

Email marketing szoftver választás


Amikor felmerül az email marketing alkalmazásának az ötlete, akkor az első kérdések között az is szerepel, hogy OK-OK hírlevelezzünk, de mivel? Számos szoftver van a piacon, amelyek rengetegében nagyon könnyű elveszni. Viszont a hatékony email marketingnek egy része azon múlik, hogy milyen hírlevél küldő szoftvert használunk. Pár alapvető szempontra világítok rá ebben a bejegyzésben, amelyeket minden kicsi cégnek érdemes mérlegre tenni email marketing program választás előtt.