-->

2014. november 12., szerda

Melyik a legeredményesebb hírlevél feliratkozási módszer?

Email marketing alapok



A sikeres email marketing alapja, hogy az adatbázis, ami felé hírlevelezünk, jó minőségű legyen. Mit tekinthetünk jó minőségnek? Két fő szempontról beszélhetünk: Alig van, vagy egyáltalán nincs a listán hibásan megadott email cím és a célcsoportunk érdeklődő tagjaiból áll az adatbázisunk. Ezt a bejegyzést annak a tisztázására szánom, hogy hogyan érhető el, hogy a legkevesebb hibás címmel rendelkező adatbázist építsük fel.

2014. november 3., hétfő

Hogyan válasszunk hírlevél küldő programot? – Email marketing alapok

Email marketing szoftver választás


Amikor felmerül az email marketing alkalmazásának az ötlete, akkor az első kérdések között az is szerepel, hogy OK-OK hírlevelezzünk, de mivel? Számos szoftver van a piacon, amelyek rengetegében nagyon könnyű elveszni. Viszont a hatékony email marketingnek egy része azon múlik, hogy milyen hírlevél küldő szoftvert használunk. Pár alapvető szempontra világítok rá ebben a bejegyzésben, amelyeket minden kicsi cégnek érdemes mérlegre tenni email marketing program választás előtt.

2014. október 31., péntek

ROI számítás – Online marketing alapok

Hogyan érdemes számolni egy kampány megtérülését?


Számos alkalmazási módja létezik az ROI-nak (return on investment), vagyis a megtérülés számításának. Az ROI egy sokrétűen használható pénzügyi fogalom, én azt fogom bemutatni, hogy hogyan érdemes az online marketing kampányaink megtérülésének a számítására használni.